Розробили інтернет-магазин Kontrabanda, який пропонує чоловікам і жінкам придбати взуття і одяг за доступними цінами. Магазин функціонує на території всієї України з урахуванням 20 оффлайн магазинів.
Дизайн і юзабіліті проекту розроблені в трендах поточного року. Сайт успішно інтегрований з 1С підприємством на двох мовах.
Каталог товарів реалізований за допомогою модуля Бітрікс «Торгівельний каталог», в якому налаштовані товари з торговими пропозиціями, так і прості товари. На списку товарів налаштована фільтрація по великій кількості значень та сортування. Товар можна додати в список бажань і для порівняння. Налаштований слайдер розпродаж, який так само позначений як категорія фільтра. На сторінці товару інтегровані веб-форми, націлені на підвищення активності отримання зворотного зв'язку.
Налаштовані різні системи знижок, в тому числі персональна знижка і знижка на товар / групу товарів, які не сумуються. Є можливість придбати товар за допомогою промокоду.
Користувач може не проходити процедуру реєстрації, основні типи даних фіксуються при оформленні замовлення і створюють автоматично нового користувача в базі. Налаштована доставка Нової Пошти через API і оплата картою онлайн за допомогою системи Liqpay.
В особистому кабінеті доступні вкладки з управління реєстраційними даними, історією замовлень і поточними замовленнями.
Крім каталогу, на сайті розміщена інформація про компанію, доставку та оплату, контакти і географію магазинів компанії з інтерактивною картою. Розділи акції, блог, наші магазини та відгуки реалізовані за допомогою інфоблоків Бітріксу.
З додаткових робіт реалізовані: налаштування електронної торгівлі в Google Analytics, вивантаження фідів в Google Merchant і базова SEO оптимізація сайту.