Запущена інтернет вітрина для компанії ArtForma. Проект реалізований на двох мовах за допомогою CMS Бітрікс. Компанія ARTFORMA - офіційний представник професійної косметики для волосся в Україні. В першу чергу мова йде про такі італійські бренди як: Nashi Argan, Jean Paul Mynè і Green Light.
Основне завдання сайту, через візуальну складову і анімаційні ефекти, показати користувачеві унікальність брендів і компанії. Реалізовано нестандартна верстка елементів і блоків сторінок, яка разом з якісним контентом демонструє максимально сучасний і стильний продукт. Початкова аудиторія проекту клієнти B2B, саме під них відбувалося проектування структури і зовнішньої складової.
Цікаво реалізовані інфоблоки для брендів. Кожен з них має свій каталог і специфічну структуру розділу. Так у кожного бренду є окремий блок з перевагами, слайдер історії бренду. Інфоблок «Події» для кожного з трьох брендів перетинається з розділом «Б'юті-новини» і утворює загальну новинну стрічку. Сам каталог складається з лінійок товарів, які спрямовані на комплексне рішення, перейшовши на лінійку ми побачимо список конкретних товарів, який входить в такий набір, а вже звідти в картку товару. Реалізовано підрозділ «Салони», який показує в якому місті можна придбати продукцію того чи іншого бренду, ви можете шукати за назвою.
Так само слід зазначити, що у футері виводиться блок з даними з Інстаграма. При цьому цей блок для розділу кожного бренду прив'язаний до свого інстаграму. Розділи «Б'юті-новини», «Блог», «Відео відгуки» і «Університет» реалізовані інфоблоками.