Залишити запит

Ви можете залишити заявку з цікавого питання або зв'язатися для отримання консультації за номерами:
Ваше ім'я
E-mail
Контактний телефон
Короткий опис завдання

Портфоліо

Турбота

02.12.2019
Турбота
Турбота
Турбота

Учасники проекту:

Сергій Жигалкін
управління проектом
Сергій Рєзник
дизайн, верстка, програмування
Олексій Боснак
наповнення
Турбота

Про проект

Розроблено адаптивний лендінг для продукту компанії УПСК - «Турбота про ближнього». Основна мета проекту - показати переваги нового страхового продукту на ринку в порівнянні з аналогами. Акцент в дизайні був зроблений на плавні лінії і «спокійну» кольорову гаму, що викликає у користувачів асоціації з надійністю і спокоєм, при замовленні послуги.

Головне меню фіксується по мірі пересування між об'єктами вниз. На панелі меню розміщена веб-форма «Купити онлайн» для швидкого захоплення контактів. На першому екрані розміщений статичний банер зі слоганом, нижче виводяться два текстових блоки: з перевагами і описом програми, під ними розташовується основний інформаційний блок з перерахуванням того, що входить в тарифи продукту і саму тарифну сітку. Далі йде інфоблок «Відгуки». Завершує лендінг блок з веб-формою з загальних питань. Проект реалізований на CMS WordPress.
Турбота
Хочете замовити подібний проект?
Слідкуйте за нашими унікальними проектами, новинами та акціями в соціальних мережах

РЕЗУЛЬТАТИ СПІВПРАЦІ

Лендінг-пейдж на поточний момент виконує роль швидкого каналу продажів по Києву та області, монетизація якого досягається за допомогою налаштувань Google Adwords. Ключові моменти: 

  • контекстна реклама з CTR 10,42% 
  • до 10 продаж з сайту в тиждень 
  • навчання персоналу по роботі з CMS WordPress

схожі проекти

Electro Cable Group
Лендінг пейдж
Виробництво кабельно-провідникової продукції
АО «Цулаія, Горбатенко та партнери»
Лендінг пейдж
Адвокатське Об'єднання
Майно
Лендінг пейдж
Страхування майна

заявка на послугу

Название формы
Замовити сайт