Розроблено адаптивний лендінг для продукту компанії УПСК - «Турбота про ближнього». Основна мета проекту - показати переваги нового страхового продукту на ринку в порівнянні з аналогами. Акцент в дизайні був зроблений на плавні лінії і «спокійну» кольорову гаму, що викликає у користувачів асоціації з надійністю і спокоєм, при замовленні послуги.
Головне меню фіксується по мірі пересування між об'єктами вниз. На панелі меню розміщена веб-форма «Купити онлайн» для швидкого захоплення контактів. На першому екрані розміщений статичний банер зі слоганом, нижче виводяться два текстових блоки: з перевагами і описом програми, під ними розташовується основний інформаційний блок з перерахуванням того, що входить в тарифи продукту і саму тарифну сітку. Далі йде інфоблок «Відгуки». Завершує лендінг блок з веб-формою з загальних питань. Проект реалізований на CMS WordPress.
Слідкуйте за нашими унікальними проектами, новинами та акціями в соціальних мережах
РЕЗУЛЬТАТИ СПІВПРАЦІ
Лендінг-пейдж на поточний момент виконує роль швидкого каналу продажів по Києву та області, монетизація якого досягається за допомогою налаштувань Google Adwords. Ключові моменти: