Костянтин Паращевін верстка, програмування, наповнення
Про проект
Розроблено адаптивний лендінг для бренду Natsubo. Головне меню фіксується в міру пересування між об'єктами вниз. На першому екрані розміщений статичний банер зі слоганом, нижче виводитися текстовий блок «Що таке парова маска?», Під ним розташовується текстовий блок з зображеннями. У блоці «Користь», завдяки ілюстраціям і орнаменту, акцентується увага на перевагах продукту. У блоці «Застосування» за допомогою іконок показується де можна використовувати продукти Natsubo.
Нижче виводитися ключовий блок лендінгу, - «Аромати», в якому перераховуються типи продукції, вказана їх вартість, і реалізована веб-форма призову до дії. У наступному розділовому блоці розміщені сертифікати бренду.
Далі йде інфоблок «Питання». По кліку на назву питання відбувається розкриття тексту. Нижче виводитися текстовий блок, - «Оптова пропозиція». Завершує лендінг блок з веб-формою з загальних питань. Проект реалізований на CMS Бітрікс.
Слідкуйте за нашими унікальними проектами, новинами та акціями в соціальних мережах
РЕЗУЛЬТАТИ СПІВПРАЦІ
З моменту запуску лендінгу, протягом перших 3 місяців надавали послуги з юзабіліті тестування. Було проведено поетапне навчання персоналу по роботі з CMS Бітрікс. Ключові моменти:
юзабіліті тестування проекту на CMS Бітрікс; li>
навчання персоналу по роботі з CMS Бітрікс. Li>
Ul>