Розроблено адаптивний лендінг для продукту компанії УПСК – «Моє майно». Основна мета проекту – показати переваги нового страхового продукту на ринку в порівнянні з аналогами. Акцент в дизайні був зроблений на плавні лінії і «спокійну» кольорову гаму, щоб викликати у користувачів асоціації з надійністю і спокоєм при замовленні послуги.
Головне меню фіксується в міру пересування між об'єктами донизу. На панелі меню розміщена веб-форма «Купити онлайн» для швидкого захоплення контактів. На першому екрані розміщений статичний банер зі слоганом, нижче виводяться два текстових блоки: для кого програма і переваги програми, під ними розташовується основний інформаційний блок з умовами програми і як працює страховий продукт. Завершує лендінг блок з веб-формою загальних питань. Проект реалізований на CMS WordPress.
Слідкуйте за нашими унікальними проектами, новинами та акціями в соціальних мережах
РЕЗУЛЬТАТИ СПІВПРАЦІ
Лендінг-пейдж на поточний момент виконує роль швидкого каналу продажів по Києву та області, монетизація якого досягається за допомогою налаштувань Google Adwords. Ключові моменти: