Розроблено адаптивний лендінг для продукту компанії УПСК - «Кібер-захист». Основна мета проекту - показати переваги нового страхового продукту на ринку, в порівнянні з аналогами. Акцент у дизайні був зроблений на технологічність і суворі кольори, щоб викликати у користувачів асоціації з безпекою і відсутністю ризику, при замовленні послуги.
Головне меню фіксується в міру пересування між об'єктами вниз. На панелі меню розміщена веб-форма «Купити онлайн» для швидкого захоплення контактів. На першому екрані розміщений статичний банер зі слоганом, нижче виводяться два текстових блоки: що таке кібер-ризики і кому потрібне таке страхування; під ними розташовується основний інформаційний блок з прикладами випадків кібер-атак і як в цьому випадку працює страховий продукт. Завершує лендінг блок з веб-формою. Проект реалізований на CMS WordPress.
Слідкуйте за нашими унікальними проектами, новинами та акціями в соціальних мережах
РЕЗУЛЬТАТИ СПІВПРАЦІ
Лендінг-пейдж на поточний момент виконує роль швидкого каналу продажів по Києву та області, монетизація якого досягається за допомогою налаштувань Google Adwords. Ключові моменти: