Essen
Слідкуйте за нашими унікальними проектами,
новинами та акціями в соціальних мережах
новинами та акціями в соціальних мережах
Хочете замовити схожий проект?
Про проект
Успішно стартував:
12.02.2020
Учасники проекту:
Сергій Жигалкин
управління проектом
управління проектом
Сергій Рєзник
дизайн
дизайн
Костянтин Паращевін
верстка, програмування, наповнення
верстка, програмування, наповнення
Запущено корпоративний сайт торгової марки «ESSEN» для кондитерської компанії АТ «Ессен Продакшн АГ».
Перед нами постало завдання зробити сучасний проект, додати в нього трохи «руху», розробити зрозумілу структуру, не тільки для кінцевого користувача, але і для технічно зручного керування сайтом.
Проект так само примітний тим, що розроблений на трьох мовах. Крім російської на сайті також реалізовані і підтримуються англійська і китайська версії.
Головна сторінка складається з трьох «екранів». На першому екрані виводиться іміджевий анімований слайдер. Другий екран присвячений новинкам, а на третьому екрані розміщений динамічний блок з новинами.
У розділі «Продукція» категорії товарів діляться на 7 підрозділів, з урахуванням наявності самостійних брендів. Користувачеві так само пропонується відфільтрувати інформацію всередині підрозділу за смаковими якостями. У картці товару можна максимально повно ознайомитись з описом і складом.
Розділи «Новини», «Документи», «Вакансії» реалізовані за допомогою інфоблоків. Сайт розроблений на CMS Бітрікс.
Перед нами постало завдання зробити сучасний проект, додати в нього трохи «руху», розробити зрозумілу структуру, не тільки для кінцевого користувача, але і для технічно зручного керування сайтом.
Проект так само примітний тим, що розроблений на трьох мовах. Крім російської на сайті також реалізовані і підтримуються англійська і китайська версії.
Головна сторінка складається з трьох «екранів». На першому екрані виводиться іміджевий анімований слайдер. Другий екран присвячений новинкам, а на третьому екрані розміщений динамічний блок з новинами.
У розділі «Продукція» категорії товарів діляться на 7 підрозділів, з урахуванням наявності самостійних брендів. Користувачеві так само пропонується відфільтрувати інформацію всередині підрозділу за смаковими якостями. У картці товару можна максимально повно ознайомитись з описом і складом.
Розділи «Новини», «Документи», «Вакансії» реалізовані за допомогою інфоблоків. Сайт розроблений на CMS Бітрікс.