Розроблено корпоративний сайт для компанії «Тепла Хата», яка займається інжинірингом та будівництвом котельних на твердому паливі під ключ.
Основною ідеєю реалізації проекту є структурована подача інформації щодо рішень для котельних на базі твердого палива, демонстрація конкурентних переваг за рахунок асоціативного дизайну і зрозумілої навігації, а також можливість отримання оперативного зворотного зв'язку від користувачів.
Проект повністю адаптивний, і без проблем коректно масштабується під роздільні здатності смарфонів, планшетів або широкоформатних моніторів.
На головній сторінці сайту представлено слайдер з іміджевими фотографіями основних напрямків компанії, блок послуг, переваг, дві веб-форми і бренди продукції що просувається. Головне меню фіксується при прокручуванні сторінок донизу.
Розділи «Продукція», «Новини» і «Об'єкти» реалізовані інфоблоками за допомогою «1С-Бітрікс: Управління сайтом», в розділі «Контакти» реалізована ще одна веб-форма зворотного зв'язку. Каталог продукції являє собою інтернет-вітрину рішень для котельних під ключ з описом, перевагами, інструкціями до експлуатації і технічними характеристиками продукції.
Слідкуйте за нашими унікальними проектами, новинами та акціями в соціальних мережах
РЕЗУЛЬТАТИ СПІВПРАЦІ
З моменту запуску корпоративного сайту, протягом перших 3 місяців надавали послуги з юзабіліті тестування. Було проведено поетапне навчання персоналу по роботі з CMS 1С-Бітрікс. Проект розроблений в двух мовних версіях. Ключові моменти: